Valuta:
Valuta:
  • ruilen of retour binnen 30 dagen
  • Verzendkosten slechts € 3,95
  • Levering binnen 1-3 werkdagen
  • Achteraf betalen mogelijk

RUILEN & RETOURNEREN

ALGEMEEN BESTELLEN BETALEN VERZENDING & BEZORGING RUILEN & RETOURNEREN



Na ontvangst van je bestelling heb je 30 dagen zichttermijn, wat betekent dat je binnen deze periode artikelen kunt retourneren, mits deze voldoen aan ons retourbeleid (zie onder). Als extra service bieden wij je ook de mogelijkheid om een artikel om te ruilen.

Snelle Omruil Service
In het geval dat een artikel niet precies is wat je zoekt en je wilt het ruilen voor een andere maat of een ander artikel, kun je gebruik maken van onze Snelle Omruil Service. Geef op het retourformulier achter het artikel aan welke maat of welk vevangend artikel je wilt ontvangen en wij maken het na ontvangst van je retour direct in orde. Mocht het te ontvangen artikel duurder zijn, ontvang je van ons een aanvullende betaallink. De vervangende artikelen worden, mits op voorraad, uiterlijk binnen 3 werkdagen verstuurd.

Bij een ruiling wordt het nieuw te versturen artikel zonder extra verzendkosten aan je opgestuurd. Mocht je daarna nogmaals willen ruilen is dat geen probleem maar worden er wel extra handling- en verzendkosten in rekening gebracht van € 4,95. De verzendkosten voor het terugsturen van artikelen zijn altijd voor je eigen rekening (wij hebben geen antwoordnummer).

Retourbeleid
Gekochte artikelen mogen binnen 30 dagen na ontvangst worden geretourneerd mits het voldoet aan de volgende voorwaarden:

- het artikel is ontvangen binnen de gestelde retourtermijn
- het artikel verkeert in de originele verpakking, is in nieuwstaat en onbeschadigd
- kleding en lingerie is schoon en ongedragen
- het artikel is voorzien van alle originele labels en verzegelingen
- de zolen van schoenen dienen onbeschadigd te zijn
- kousen zijn niet gepast/gedragen en de cellofaan verpakking is niet geopend

Onvolledige retourzendingen en retouren die de aangegeven termijn ruim overschrijden, kunnen niet worden geaccepteerd. Indien retourartikelen niet aan het retourbeleid voldoen, wordt je hierover geinformeerd met opgaaf van reden, om samen tot een oplossing te komen.

Retourneren
Als je een artikel wilt terugsturen maar geen gebruik wilt maken van de Snelle Omruil Service, kun je dit ook aangeven op het retourformulier. Verpak het artikelen goed en stuur deze, samen met het retourfomulier, aan ons op met de bijgeleverde adressticker.

Bij onze retouren werken wij niet met een antwoordnummer voor gratis terugsturen. Je kunt zelf kiezen met welke vervoerder je de retour wilt versturen (PostNL, DHL, etc.). De kosten voor het retoursturen zijn voor eigen rekening. Als je de order in een brievenbusdoosje ontvangen hebt, kun je deze ook daarin retourneren. Mocht je meerdere bestellingen in één keer terugsturen, dan kun je de pakketten aan elkaar plakken. Zorg er wel voor dat je van alle orders een retourformulier bijsluit. 

Na ontvangst van je retour wordt deze door ons gecontroleerd of hij aan de voorwaarden van het retourbeleid voldoet. Wij verwerken jouw retourzending binnen 3-5 werkdagen na ontvangst, op dat moment ontvang je ook pas een bevestiging per e-mail. Creditbedragen worden op dezelfde wijze teruggestort als waarmee de bestelling betaald is (zie ook het item Betalen). Bij bestellingen die met een shoptegoed of Gift Card zijn aangekocht, wordt geen geld terug gestort maar het bedrag hierop teruggeboekt.

Retouradres / postadres
Als je één of meerdere artikelen uit je order aan ons wilt retourneren, kun je deze opsturen naar het volgende adres. Makkelijk, je vindt een adressticker in je levering!

Say Yes to the Dress
afd. Retouren
Haven 12
2871 CM  SCHOONHOVEN

Give-away / Promo item
Bij een bestelling boven de € 75 ontvang je een give-away. Deze wordt automatisch aan je shopping bag toegevoegd bij het bereiken van dit bedrag. Hou bij het retourneren rekening ermee, dat indien de waarde van de artikelen die je wilt houden, onder dit bedrag komt, je de give-away ook terug dient te sturen.

Garantie
In het geval dat een product een defect vertoond bij normaal gebruik en binnen een termijn dan redelijkerwijs zou mogen worden verwacht, neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. Stuur een e-mail naar info@sayyestothedress.nl en beschrijf duidelijk de klacht en hoe deze is ontstaan. Stuur ook één of meerdere foto's mee waarop het defect duidelijk te zien is.

Na ontvangst van jouw e-mail met foto's, zullen wij de klacht zo snel mogelijk in behandeling nemen. We nemen contact met je op over een passende oplossing. In het geval dat wij het product terug willen ontvangen (soms is dat niet nodig) zullen wij de retourkosten voor onze rekening nemen. In alle gevallen streven wij naar een snelle afhandeling.